Ponedeljek, 23.1.2017

Danes sem vstala že zelo zgodaj, se uredila in do konca pripravila prtljago, ker smo odšli v šolo v naravi. S sošolkami smo se zjutraj družile, ob 8.00 pa smo se vkrcali na avtobus in se odpeljali proti primorju. Enkrat smo se ustavili na bencinski črpalki, kjer je močno pihalo, a ko smo prispeli v Fieso, ni pihalo prav nič. Ko smo prispeli v dom Breženka, smo najprej razpakirali, Sledil je uvodni govor o pravilih v domu, nato pa smo imeli kosilo. Za tem smo imeli morsko biologijo – nabirali smo živali, ki živijo v morju. Preizkusili smo se tudi v lokostrelstvu, a nismo še tekmovali. Po večerji smo imeli utrujajoč pohod v Piran, po katerem se je prilegel počitek.

Iza Kavšček

Torek, 24.1.2017

Danes smo se zbudili ob 7.02 in po kratki jutranji higieni smo se odpravili na telovadbo, ki jo je vodila učiteljica iz doma. Ko smo se ob 7.55 vrnili v dom, smo imeli zajtrk. Zopet smo se odpravili ven in sicer na sprehod do mesta Piran. Najprej je učiteljica predstavila pomembnejše dele mesta, nato pa smo o tem izpolnjevali delovni list. Imeli smo tudi malo prostega časa za nakup spominkov, nato pa smo se odpravili nazaj v Breženko. Pojedli smo kosilo, nato pa smo imeli čas za počitek. Zatem bi morali ribariti, a smo zaradi burje imeli predavanje o ribolovu. Nato smo spoznavali sredozemsko rastje  s pomočjo tabel, ki smo jih našli ob poti. Po skupinah smo hodili po Fiesi in izpolnjevali delovni list. Sledil je počitek ter igranje namiznih iger z učenci in učenkami ljubljanske šole. Po večerji pa smo se pomerili v zabavnem kvizu in kdor je želel, si je lahko ogledal rokometno tekmo. Ob 22.00 smo morali ugasniti luči. Bilo nam je zelo všeč.

Alen Rovšek in Kristian Resnik

Sreda, 25.1.2017

Zjutraj smo se zbudili kot vse ostale dni, a žal nismo šli teč, ker je pihala burja. Prevzeli smo malico in odšli na pohod v Portorož in Strunjan. Tam smo si ogledali tudi križ ter visoko steno, s katere je bil pogled zares očarljiv. Po vrnitvi smo odšli na kosilo ter igrali košarko in namizni tenis. Potem smo tekmovali v lokostrelstvu, imeli pa smo tudi morsko biologijo, kjer smo se učili o rastlinah v morju. Po večerji smo se igrali razne namizne igre in poslušali predavanje o slovenski Istri. Bilo je zanimivo.

Nina Saje

Četrtek, 26.1.2017

Zjutraj smo imeli kot po navadi telovadbo in zajtrk. Potem smo imeli orientacijski pohod. V skupinah smo hodili po okolici Fiese in jo raziskovali. Po prihodu nazaj smo imeli malico, kmalu za tem pa še kosilo. Vadili smo petje, potem pa reševali naloge o sredozemskem rastju. Pripravili smo vse potrebno za kuhanje školjk in jih pripravili. Bile so zelo okusne. Po druženju z učenci osnovne šole Vodmat smo imeli večerjo ter skupen ples, na katerem je bilo noro. Zadnji večer je bil odličen. Veseli in žalostni smo se odpravili spat.

Samo Brudar

Danes zjutraj smo se zbudile ob 7.15. Potem smo imeli jutranji sprehod okoli jezer, ki sta končno odmrznili. Po zajtrku smo se zbrali v jedilnici in učiteljica nam je razložila uporabo kompasa. Potem smo se preoblekli in imeli orientacijski pohod do Portoroža. Najbolj všeč mi je bilo, ko smo prispeli do vodnjaka. Sicer voda ni bila pitna, smo pa imeli krasen razgled. Po kosilu smo imeli predavanje o sredozemskem rastju. Najbolj zanimiv podatek je bil, damso rastline tudi simboli: oljka predstavlja mir, lovor zmago in rožmarin zvestobo. Spoznali smo kar nekaj novih rastlin. Potem smo kuhali školjke. To sem počela prvič in je bilo kar zabavno. Nazadnje pa smo imeli še večerjo in ples, tako da smo odšli spat kar utrujeni.