Prejšnji teden, v četrtek, 11. 6., in v petek, 12. 6. 2020,  smo imeli učenci 5. razreda tehniški dan. Izdelovali smo hladilno torbo. Za izdelavo le-te smo potrebovali škatlo za čevlje, stiropor, rezalnik za stiropor in ravnilo. Najprej smo natančno izmerili stranice škatle, nato pa mere prenesli na stiropor. Slednjega smo s pomočjo rezalnika narezali na želene kose, ki smo jih nato prilepili v škatlo. 

Ali je naša škatla res uporabna kot hladilna torba, smo ugotavljali s poskusom. Zanj smo potrebovali dva lončka, ledene kocke, termometer in vodo. En lonček z ledom smo dali v hladilno torbo, drugega pa smo pustili na mizi. Merili smo temperaturo vode v obeh lončkih. Merjenje smo ponovili vsakih pet minut. 

Ugotovili smo, da je bila temperatura vode v lončku v hladilni torbi nižja od tiste, ki je bila izven nje. Iz tega sklepamo, da je hladilna torba dobro izolirana in da služi svojemu namenu.

  Lana Kavšek, 5. a in Neja Strajnar, 5. b

 

Dostopnost