Tretješolci smo danes, 9. 5. 2022, v dopoldanskih urah srečno prispeli v Osilnico. Vožnja je minila mirno in brez posebnosti. V hotelu Kovač so nas zelo lepo sprejeli in kmalu po prihodu smo že uživali v lepotah okolice in bazenu.
Več o današnjih dogodivščinah bodo napisali naši poročevalci.

PRVI DAN

Takoj, ko smo prišli, smo odšli na bazen. Kasneje smo šli na kosilo. Bilo nam je zelo všeč. Nato smo šli na pohod ob meji s Hrvaško. Kasneje smo imeli odmor, igrali smo družabne igre. Danes smo bili kar 5 ur na bazenu.

Zvečer smo se pripravili na tekmovanje čistih sob. Zmagovalca razglasimo v petek. Potem smo se še malo igrali z družabnimi igrami ter se zabavali.

Poročevalci dneva: Eva, Erna, Lina, Žan Vid, Kai

Fotografije prvega dne si lahko ogledate v fotogaleriji.

DRUGI DAN

Danes zjutraj smo se zbudili dobre volje. Preoblekli smo se in šli na jutranjo telovadbo. Potem smo šli na zajtrk. Pričakale so nas slastne palačinke. Nato se je 1. in 2. skupina odpravila na plavalni tečaj.

Ostale tri skupine so šle na sprehod skozi gozd. Spoznali smo drevesa in njihove značilnosti. Ali ste vedeli, da jelka diši po pomarančnih olupkih? Na poti nazaj smo hranili jelenčka Rudija in Bambija.

Po kosilu je ena skupina odšla na plavanje, druga pa na plezanje.

Pozdravljamo učiteljice in starše. Zelo vas pogrešamo!

Poročevalci dneva: Ema, Alja, Lia, Žan K. in Žan S.

Fotografije drugega dne si lahko ogledate v fotogaleriji.

TRETJI DAN

Danes so nas učiteljice zbudile z glasbo namesto budlike. Preoblekli smo se iz pižame in odšli na zajtrk, kjer so nas pričakale zelo različne in okusne jedi. Prva in druga skupina sta odšli na plavanje, tretja, četrta in peta skupina pa sta šli na ribolov. Liam je edini ujel ribo! Potem smo se zamenjali. V drugi skupini je Lan skoraj ujel ribo, a mu je ušla.

Potem smo odšli na kosilo. Prva in druga skupina sta spet odšli na plavanje, ostali so si ogledali film o medvedih. Po plavanju sta druga in prva skupina odšli na plezanje, tretja, četrta in peta skupina so odšle na plavanje. Ko smo končali, smo šli na večerjo. Po večerji smo se odpravili gledat film Hotel Transilvanija 3: Vsi na morje.

Vsi smo se imeli zelo lepo. Kljub temu, da se zabavamo, vas vseeno pogrešamo. Kmalu se vrnemo.

Poročevalci dneva: Tina, Ana, Julija, Klara, Neža, Simon, Urban, Anže, Tristan

Fotografije tretjega dne si lahko ogledate v fotogaleriji.

ČETRTI DAN

Danes zjutraj smo vstali iz postelje, se preoblekli in se igrali družabne igre.Šli smo ven se razgibati in potem smo šli na zajtrk. Za zajtrk smo si lahko postregli sami. Po zajtrku je šla skupina 1 in 2 na bazen, medtem pa je šla skupina 3,4 in 5 na sprehod zraven reke Čebranke. Ko je skupina 1 in 2 prižla z bazena, se je skupina 3,4 in 5 odpravila na bazen. In med tem je skupina 1 in 2 imela kviz. Zvečer smo se odpravili na večerjo in je bila zelo dobra. Potem zvečer je bila zabava in igra Pokaži, kaj znaš. Potem smo si umili zobe in šli spat.

Poročevalci dneva: Lan, Nika, Zara, Jan J. in Klemen

Fotografije četrtega dne si lahko ogledate v fotogaleriji.

PETI DAN

Šolo v naravi smo zaključili s preizkusom znanja plavanja ter odličnim kosilom. Kako smo se imeli? Super, odlično, fantastično! Več pa vam povemo, ko se vrnemo. Predviden prihod je ob 15.15.

Fotografije petega dne si lahko ogledate v fotogaleriji.