NAŠE PRAVICE

Pravica pravic je pravica živeti,
biti otrok za srečo rojen,
tata in mamo ob sebi imeti
in jima padati veselo v objem.
Lepa pravica je teči po trati
in ne biti kot trava teptan,
učiti se brati in biti med brati
enakovreden in spoštovan.
Rasti, kot rastejo jelke in bori,
poslušati pesmi, ne pokov granat,
in potem enkrat ob majniški zori
reči nekomu: IMAM TE RAD!
In še: biti duša v svetu brez duše,
majhna svetloba sredi velike teme,
ali vsaj kaplja v obdobju suše,
ne biti nihče, a OTROK, KI JE VSE!

(Tone Pavček)

Od 7. do 13. oktobra smo tudi v naši šoli obeležili Teden otroka. Letošnja tema tedna otroka je bila Naše pravice.

V tem tednu so vsi oddelki imeli veliko dejavnosti: učenci prvega triletja in četrtošolci so si ogledali gledališko predstavo Soseda in pol gledališča KU-KUC, učenci prvega in drugega razreda so imeli še naravoslovni dan Začutimo drugačnost, tretješolci pa naravoslovni dan, kjer so spoznavali žetev ajde. Vsi pa so imeli tudi tehniški dan, znotraj katerega so izdelali eko igre, ki so jih nato preizkusili na skupnem petkovem druženju.

Učenci četrtega razreda so imeli dan, namenjen športnim igram, in kulturni dan, ko so obiskali Galerijo Božidarja Jakca. Petošolci in šestošolci so se preizkusili v zanju plavanja. Učenci sedmega razreda so se udeležili dogodka projekta Rastem s knjigo, kjer so vsi prejeli knjigo Janje Vidmar Elvis škorc, genialni štor. Učenci 8. razreda so se poleg naravoslovnega dne, ki so ga posvetili znanju prve pomoči, odpravili še na ekskurzijo, teden pa skupaj z devetošolci zaključili s športnimi igrami. Veliko je bilo tudi načrtovanih dejavnosti posameznih učiteljev, ki so pokazali vse tisto, kar je v šoli zares pomembno.

Šest učencev 6. razreda se je udeležilo 19. Iger brez meja, ki jih vsako leto organizira DPM Mojca v Dolenjskih Toplicah, v soboto, 12. 10., pa so se štirje šestošolci v organizaciji Zveze prijateljev mladine udeležili Veleizleta. Odšli so v Ljubljano, kjer so si ogledali sobo pobega, Ljubljanski grad in se poigrali v parku Tivoli.

Ob vseh dejavnostih je bil teden prepleten z igro, v večini oddelkov pa je to bil tudi teden brez domačih nalog in ocenjevanja. Zadovoljstvo učencev pa so povečale tudi izbrane najljubše malice in kosila.

Učenci so izrazili izredno zadovoljstvo nad tednom, saj so čutili, da je to teden, ki je resnično namenjen le njim.

                                                                                                                                                                             Mojca Novak

Dostopnost